Thursday 2 February 2012

Ayam Daging Untuk Dijual!!

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

Dah lama saya tidak update blog ini kerana sibuk dengan urusan ayam saya. Apa khabar anda semua? Sejak akhir2 ini, cuaca tidak menentu. Ramai yang batuk & selsema. Anda semua haruslah menjaga kesihatan agar tidak dijangkiti penyakit2 ini.

Saya ingin memaklumkan bahawa ayam syarikat saya telah bersedia untuk dijual. Harga ayam daging yang ditawarkan mengikut kadar harga pasaran semasa. Anda boleh menghubungi saya bila-bila masa. Jangan bimbang, bekalan memang mencukupi.

Kepada sesiapa yang ingin mengadakan kenduri kahwin dan sebarang majlis keraian serta pada restoran2 yang memang menggunakan ayam sebagai hidangan utama anda,  bolehlah mendapatkan bekalan ayam daging yang segar dari kami.

Insyaallah, kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada anda dengan produk yang berkualiti.

No comments:

Post a Comment

Design by MISZ PINKY EYES DESIGN STUDIO